:: followers ::

:: me myself and i ::

My photo
Before you judge me get to know me first. You can't tell your heart what to do because it does it all on its own. Life ain't easy. I didn't wish to be everything to everyone but i did wish to be something to someone.

Monday, November 2, 2009

Oh exam

Salam..

hurm..oh tidak!!oh exam!!..adeh..tapi aku bukan baru nak start exam..aku dah habis kowt..huhu
alhamdulillah dah abes la menelan azab untuk sem nie..

Susah kowt paper kali nie..hope aku ok jewr..amiin~hehe..aku balik pas aku settlekan semua assignment tertangguh aku nie..adeh..pro E (group assignment)..maybe dalam this week lorh aku balik..huhu..

So pastu baru la fikir ape yang nak wat tyme cuti..huhu..gudluck la to all!!
Enjoy your holiday!!!

2 comments:

Maiyah said...

good luck adik.. gi le cuti rehatkan minda :)

azrizalhussin said...

tq akak!!
(: