:: followers ::

:: me myself and i ::

My photo
Before you judge me get to know me first. You can't tell your heart what to do because it does it all on its own. Life ain't easy. I didn't wish to be everything to everyone but i did wish to be something to someone.

Sunday, June 14, 2009

I'm home

Salam..

Finally aku balik gakz la home sweet home aku nie..huhu..dah abes exam balik la en..so pe la yang peliknye..yang pasti aku bukan anak manje seperti yang smua orang cakap..x kire la aku kt skul mane kewr kat U skang kewr, tak pena nak hilang mende tu..haha..terime jewr la..thankz la smua orang..ahakz..

Nak dijadikan cerite semalam aku balik la ke ipoh nek tren as usual..bukan baru sekali jewr aku nek tren nie..dah berjuta-juata dah..haha..approximate la..x sampai pown sebenanye..pe yang memanaskan pasal semalam walaupon sepanjang perjalanan tu sejuk jewr, menaik jewr bulu roma aku..haha..ha..berbalik cite td..tren tu lambat ya amat..adoyai..4 jam kowt perjalanan..juz imagine la weyh aku yang tidow since b4 tren jalan pown dah tak larat dah nak tidow dah kerana kelambatan tren 2..thankz la kat pakcik drebar tren..hoho..aku yang mengantuk ya amat 2 pown dah x de selera nak tidow..huh..tp..eerr..tak selera pown sampai tapah road gakz aku bantai tidow..hwa3..seryes nagantuk weyh dalam tren..huhu..

Hurm..dalam lebey kurang kul 12.00am, sampai la Tren Express Langkawi yang membawa aku di terminal ipoh..sian parents aku tunggu aku since 10.45 pm..pe mnde yang weird bile aku sampai kat stesyen tu ade plakx cik Azaidi Hussin nie..ish..bukan malam semalam dye pass kan aku kewr tiket tren?bukan kewr malam semalam kewr dye pergi cari aku kat balai polis?adoyai..semua soalan tu laju jewr beratur kat pemikiran aku..haha..finally i got the answer..rupenye dye g kenduri kat teluk intan..then singgah la jap kat umah..taw aku balik ngan dye jewr..ish..

hurm..tapi aku happy la dapat jumpe my beloved parents nie..huhu..teringat lakx zaman aku mude-mude dulu de la benda yang mak aku buat kat aku yang aku tak berapa nak ok... sikat rambut aku. Perghhh dah le di-brylcream-kan atau di-code10-kan rambut aku sampai berkilat rambut aku. Pastu mak aku pegang erat dagu aku dengan sebelah tangan, dan sikat rambut aku dengan tangan dia yang sebelah lagi.

Pastu, eloooookkkkkkkk je rambut aku belah tepi, siap ada garis luruuuuusssss je macam pakai pembaris. Waktu kecik sampai darjah tiga macam tu kira ok laaa kan mak aku sikat rambut belah tepi tu, tapi bila dah darjah 4 tu macam tak ok laa bila mak sikat rambut ni. nak laaa sikat rambut sendiri kan? Pastu, nak laa belah tengah pulak kan?tak ingat la whether rambut aku disikat lg kewr tyme darjah 4 till 6..mak cite eek t.. Ha ha haaa...

tak bley bla lagi, mak aku cam anggap aku nie artis pe..haha..siap bebedak lagi muke aku nie..huhu..bukan sket..banyak kowt..haha..putih jadinye muke aku yang comel nie..ngek3..haha
Mujur lah bila tingkatan satu, aku dah di asrama. Takde lah mak aku sikat rambut aku lagi..




Erk..tibe-tibe terjumpa gambar nie..cane eek mak dowang sikatkan rambut dowang nie...?hwa3..lu pikir la sendiri..



No comments: