:: followers ::

:: me myself and i ::

My photo
Before you judge me get to know me first. You can't tell your heart what to do because it does it all on its own. Life ain't easy. I didn't wish to be everything to everyone but i did wish to be something to someone.

Saturday, June 13, 2009

sOrRy..!!!

salam....

fuh....masalah2...hari yang happy supposely jadi laen lakx..ados...zas...
cmnie alkisah nye..huhu
aku saje jewr la ajak 'dye' kua coz aku pown dah nak balik ipoh dah..saje jewr la en nak spent tyme ngan 'dye'..aku pown ajak la dye malam b4 ktorang kua 2..at 1st cam terpaksa batalakn je niat aku 2 jewr coz bile aku anta message x de respon en..then suddenly hp aku berdering gakz ala ringtone upin n ipin aku..haha..basyir slalu la prihatin kat ringttone aku..huhu..urm..sambung balik, then aku eppy la :) bile 'dye' reply en..huhu..then ayat2 nye ayat, pancing nye pancing aku ajak gakz la 'dye' kua...then dye pown setuju..thankz m0y..hehe...urm then pas kul 3 aku pown tidow..nex day nye aku pown tersedar la..dah kul 11 lebey kowt..pe lagi mencanak la aku..riso si 'dye' tgu lame2..keke..aku rushing la mintak tulun kurin hantakan kat stesyen serdang..huhu..
then tunggu la aku kat train 2..naseb la x lame aku tunggu..klo x bergoyang gakz la lutut aku nie..hehe..ups!!!aku pown g la kat kl sentral and then tuka monorail g imbi..

ha..nie nak dijadikan 1 cite lagi..bley lakx aku ley sesat lakx cari monorail 2..adoyai sengal towl..ish..coz aku x pasan lakx sepanjang jalan g monorail 2 de kedai2..haha..mybe aku g situ ngah siang panas2 kowt..so ley la nampak..huhu..then g la imbi..aktiviti 1st aku g la cari ticket wayang..takowt abes en..cite night at the museum..then memandangkan ari nie ari jumaat aku g la menapak sampai jumpe masjid yg dekat ngan times square..huhu..nasib bek aku sempat gakz la dengar khutbah..hoho..then afte smayg aku pown g layan secret recipe sat ngan 'dye'..bermanjew2 sat kat situ..muahaha...then sharp 3.50 kitorang masuk hall cinema...tengok cite yang dowang gembar-gemburkan best sangat 2..hehe..bes la gakz cite 2..walaupon aku tertidow jap..keke..ups!!kantoi..then ktorg lepak2..bla3..bla3..

sad story start here..bile kitorang nak g smayng maghrib 2 kat surau ts yg s**k 2, ish geram aku ngan pencuri 2..x pasal2 surau lakx yang kene..adoyai..ampun2..aku pown semayang la ngan khisyuknye..hehe..then when everything settles aku pown turun la n tunggu si 'dye'..lame gakz aku tunggu..kehulu kehilir aku g..cm x sedap ati gakz aku..tapi pe ley wat..hp pown ngade2 wat hal..damn s**k..abes battery lakx..ish..tyme2 nie gakz ko nak wat perangai..kang aku campak kang kat dalam lombong baru ko taw..haha..then x dapat la 'dye' mengcontact aku..so aku troskan la menunggu..then suddenly when aku lepak kat kerusi floor 7 tu..tb2 2 gal datang kat aku..then afte dye xplain something2 muke aku berubah gile..perasaan bercampur baur..x pena2 jadi cm nie..tb2 jewr tyme nie gakz nak jadi..hurm..n 'dye' pown xplain kat aku smua terjadi..aku tb2 blur x taw nak wat pe..ngan hp pown behave like s**k..argh..tension2..then ade la mak guard nie..soh aku wat report kt bawah..mang bawah abes la tempat 2..naseb dye guide aku g..klo x sesat lagi la aku..hurm..then aku pown menghadap la pak guard security yang under company pe tah..cap ayam kowt..keke..then kene la isi borang2 n then diinterview la oleh otai security kat situ..haha..then aku pown cepat memblahkan diri..haha..then aku cepat2 g kat si 'dye'..riso lakx aku kowt2 dye skali ilang..haha..masak aku..menangis cam kassim selamat aku..haha..then ktowang pown decide la g report polis kat ibu pejabat polis Tun H.S. Lee somewhere Dang Wangi..think so..then about 2 hours we spend time there..klo orang rmai ley la aku terime..wth weyh..patut la slogan pown dah tuka..klo dulu mesra, cepat dan betul..now tah pe kejadah nye tah..huh..kusut aku cops nie..A.C.A.B...then finally 'dye' dapat gakz la call mam dye..n her mum decided to take her at the police station..aku mang segan la nak naik sekali..mang klo boley aku mang nak tolak ouh naek ngan mama dye..tapi ape kan daye 'dye' desak aku..n mama 'dye' pown cm de la talk2 n some advice 2 her..bese la kn seorang ibu cm 2..huhu..teringat lakx mak aku..sob3..then aftter perjalanan yang meyegankan sampai gakz la kat umah ampang nie..haha..what a day...





SORRY TAW..I REALLY DIDNT MEAN IT..MAYBE THAT IS THE LAST DAY WE HANG OUT...?I ACCEPT IT........

No comments: