:: followers ::

:: me myself and i ::

My photo
Before you judge me get to know me first. You can't tell your heart what to do because it does it all on its own. Life ain't easy. I didn't wish to be everything to everyone but i did wish to be something to someone.

Wednesday, March 31, 2010

Terkejut

Salam and Hye all..

Rasanya kalau nama orang ni disebut pasti semua orang taw kan?Sape yang tak kenal din beramboi?Pelawak yang cukup berbakat besar dan boley la digelar otai lawak kan?

Tengok muka dia pown pasti korang tergelak kan?tapi taw tak korang yang industri seni kita digemparkan dengan keadaan din beramboi yang koma..

aku pown agak terkejut jugak sebab selalu je aku layan cerita-cerita lawak dia.tengok2 dapat berita cam nie..klik sini

Dikatakan punca dia koma adalah terkena virus kencing tikus..dia juga mengadu sakit selepas menjayakan program bersama binatang dengan Afdlin..





Berdoa la supaya din beramboi pulih dan dapat meneruskan kerjaya dia..^^

4 comments:

zue anak sudin said...

kesian die. wlaupun mult die agak laser tp, die ni still best.

smoga Allah berikan kesembuhan pada dia. ammiinn~ :)

Azrizal Hussin said...

insyaallah..doa2 kan la mak cik zue..doa ibu kan makbul sket..lalalala

(:

afifahramli said...

Inalillah

al-fatihah..

semoga ditempatkan dikalangan org beriman

Azrizal Hussin said...

terkejut weyh..serius..
sedey sgt..
inalillah..

semoge rohnye dicucuri rahmat..
amiin

There was an error in this gadget