:: followers ::

:: me myself and i ::

My photo
Before you judge me get to know me first. You can't tell your heart what to do because it does it all on its own. Life ain't easy. I didn't wish to be everything to everyone but i did wish to be something to someone.

Thursday, July 30, 2009

ayyo!!!

Salam...

adoyai..sowie lame gile dah tak update blog nie..bz2..hoho..
kayh post yang nie mube nak cite some story lorh kat korg..huhu..layanz~



I was looking for an empty space to park my car at Bangsar
when suddenly there's knock on the glass..

"Encik ahh..tanya sikit ahh..itu chimpeng mana...?"

"Apa...?"

"chimpeng..chimpeng..saya sudah tanya itu guard ah..dia kata sini ada satu chimpeng...."

"Sorrylah apek..saya tak tau woh..Apa itu tempat chimpeng...?

"Aiyah..itu chimpeng balu punye..saya maw pigi angkat wang la.."

"Tarak taw la boss..itu kedai apa..?along..?"

"Chimpeng bukan kedai ma..lu itu pun tak tau ahh..?itu Chimpeng macam itu..maypeng, public peng, rhb peng..itu balu punye peng.."

Rupa-rupanye die cari CIMB Bank..





No comments: