:: followers ::

:: me myself and i ::

My photo
Before you judge me get to know me first. You can't tell your heart what to do because it does it all on its own. Life ain't easy. I didn't wish to be everything to everyone but i did wish to be something to someone.

Wednesday, July 1, 2009

huhu...yeay!!

Salam..

Aku pown tak taw la mood skang tonggang terbalik..huhu..Ade bende okay and best happen ade gakz bende yang hodoh, buruk and menyedihkan happen..haha

Ari nie aku bangun awal gakz la kowt sbub nak bersiap awal-awal..huk3..jangan maen-maen rajin kowt aku bangun awal..pas solat suboh aku tak tidow kowt..kalo tidow aku tak taw la bangun kul berape lakx(mesty korang ley agak en aku solat subuh kul berape?)kui3..urm so aku bersiap lorh ngan penuh berseri-seri wajah aku..cam la kau nak pergi kawen lakx en?huhu..Actually aku ade test JPJ motor..huk3..klo tak tak
denye la aku memenatkan badan mandi and bangun awal-awal nie mase cuti..Around 7.30 pak cik Hamid(tokan pusat memandu aku belaja) datang lorh pick up aku kat umah..huhu..then lepak la aku kat office dye jap B4 bertolak pergi tempat aku ditest..

Then jalan punye jalan finally sampai gakz la kete Toyota Vios yang memuatkan 4 orang kowt penumpang kat tempat aku kene test tu...huk3..then aku pown gi la usha name aku kene test slot kul berape..coz skang format test jpj ikut tyme slot..aku kene la
kx tyme slot 2nd..okay la en..lucky x kene tyme slot kul 2..fuhh..if tak masak la aku menunggu..aku sampai kat situ dalam kul 9 kowt..

Then after dowang panggil test for tyme slot aku..aku pown ngan muke excited gi je la en..at 1st kene lepak kat dewan dulu ade cam short briefing and isi-isi borang s
emua lorh..then baru la start testnye..around 11.30 kowt..a bit nervy gakz la mase nak 
test tu..huhu..then when turn aku, aku pown wat2 la cool..huk3..takowt gakz klo2 jatuh kewr kat ttit tu..bile tayar belakang lepas jewr titi tu mang aku rase lega gile..huk3..terkejut gakz aku mase aku kat titi  tu 10.13 saat..huhu..laem la gakz aku mengempiskan pewot kat atas titi tu so dat seimbang..hahhaha..then yang bende2 laen maybe senang kowt
..for motor test juz yang wat kite fail tit tu kowt..yang laen dowang pandang tak pandang jewr..

Kat sini aku nak gakz mention tester yang mengetest aku tu..thankz to M NAZREEQ B. M GHAZALI DAN Hang Kasturi eh KASTURI BIN KAMISAN..haha sedap gakz name dye padan ngan name bapak dye..huhu



nie borang ujian bahagian 1 dan 2 yang lebih kepada skill tunggangan..





huhu..yang nie lakx borang ujian bahagian 3 yang ujian jalan raye tu..




No comments: