:: followers ::

:: me myself and i ::

My photo
Before you judge me get to know me first. You can't tell your heart what to do because it does it all on its own. Life ain't easy. I didn't wish to be everything to everyone but i did wish to be something to someone.

Saturday, July 11, 2009

Disaster for me

Salam...

Tak taw la pe la aku nak cakap..mang dua tiga hari nie aku rase mang seperti Allah jauhkan segala bende positif kat aku..aku pown dah terfikir cam ade jewr cop negative or simbol '-ve' jewr kat whole parts of my body..tapi aku nak wat cane aku terpakse je la terime Qada' dan Qadar Allah..Cukup la korang semua taw im having a lot of fucking problem..and i need someone to be with me..but..........................
nak wat cne..tak pe la..dye pown melarikan diri dari aku..fine..aku pasrah jewr..

It is enough la..semua orang pown nak kenekan aku and maen2 kan aku, mara aku suke2 hati..ingat aku nie mainan transformers pe..ntahla..aku pasrah ya Allah ujian daripada mu nie..n one thing, why la dye dah always jewr mintak maaf when keep on wat mende yang same?dahla dont even wish me..kalo terlupe just cakap kayh..bertambah panas la aku bile aku call pown tak angkat although dye ade her own reason..dahla before aku sampai umah tu cam pe jewr aku, kat IMKEDA tu..be calm..kayh la..aku nak blah la..seriously im not in mud kayh..sob3

No comments: